BLOGLAR 100


Lüks kavramı değişiyor, kabul edelim. En lüks markalar bile artık daha ulaşılabilir parçalarla geniş kitleleri hedef alıyor. Lüks ise artık sadece lafta kalan bir olgu. Sokak moda,si  çoktan lüksün önüne geçti. Birçok ünlü mağaza zinciri koleksiyonlarını şekillendirmek için genç ve daha liberal bir pazara odaklanıyor.

 Hermes, Chanel gibi markaların vintage parçaları büyük mağaza zincirlerindeki vintage reyonlarında uygun fiyatlarla satılıyor. Ya da lüks markalar H&M gibi markalar için özel koleksiyonlar üretip daha geniş kitlelere ulaşmayı hedefliyor. Görünen o ki, ulaşılabilir moda lüksün önüne geçecek.

Moda da saşırtan yeniliklere bir göz atarsak: Ütü istemeyen, vücut şeklini alan, leke tutmayan, bir beden küçük gösteren kumaş” derken tekstil dünyasında yenilikler çığ gibi büyüyor. Zamanında ilacını içmeyi unutanlar için üretilen kumaşlar, ilacınızı deri temasıyla almanızı sağlıyor.

Marka tüketicilerin kişisel dokunuşlarını ürünlerine ekliyor. U Autologous bu konuda bir adım öteye geçerek tüketicilerinin kök hücrelerini kullanıp yaşlanma karşıtı bir ürün çıkardı.

0 comments:

Yorum Gönder

Gaste TR

BlogHaber 10

Eko Haberler